Ahad, 6 September 2009

Sedihnya nak tinggalkan sekolah....

Hanya tinggal dua minggu je lagi aku akan menamatkan latihan praktikal di SK Changkat Lada 3. Perasaan ku bercampur baur,nak kata gembira tapi sedih. Gembira sebab kembali berjumpa rakan-rakan maktab tapi sedih nak tinggalkan anak murid tersayang dan guru-guru yang terlalu sporting. Aku harap dapat berjumpa lagi dengan rakan-rakan di sekolah. Abg Zam, Amin, Ihkwan, Halimah, Sazila, Ira, Mizah, Kak Shida, Aida, Kak Ros, Kak Yang dan Ustaz Wan aku ucapkan jutaan terima kasih atas kerjasama dan sokongan yang diberikan. Jasa semua tidak akan aku lupakan. Doakan aku lulus dan ditempatkan di sekolah yang persekitarannya seperti SK Changkat Lada 3. apa pun SK Changkat Lada 3 is the best school i had been. chayok chayok SK Changkat Lada 3.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan